Magis Voido houpací křeslo Ron Arad – Daniela Mojžíšová



studio216__30718_r2

Author:

Categories: Tutorials


Rozhodla jsem se vymodelovat houpací křeslo Magis Voido od designéra Rona Arada s různým zpracováním jeho povrchů, kterých lze vytvořit skutečně mnoho, ale zaměřím s epouze na jeden.

studio216__30718_r203

Při modelování samotného křesla jsem si návrh rozdělila do 4 část:

Sedací část jsem vytvořila příkazem Sweep 2, jehož trasy byly 2 profily křesla.

U bočních částí jsem si rozdělila profil do 3 uzavřených křivek, které jsem rozdělila nastejný počet bodů. Stejně tak jsem rozdělila křivky naznačující otvory. Následně jsem body profilových křivek a body otvorů propojila linkami a příkazem Loft vytvořila jednotlivé plochy.  Tyto plochy jsem spojila pomocí Merge a převedla na meshové pomocí Mesh Brep.

Bez-názvu-2

U měkké struktury molitanové sedací části jsem výstupky transformovala do Box Morph pomocí Boulding Box a následně jsem je nanesla na sedací část, kde se pomocí Surface Box deformovaly přesně tak, aby kopírovaly povrch křesla. Pomocí Divide Domain, Isotrim a Construct Domain lze nanesenému povrchu libovolně měnit hustotu, výšku a délku.

Bez-názvu-1

0506

 

Dalšími povrchy mohou být napíklad

090807